مشاوره خرید
علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت کایتو، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد.
برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت کایتو با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
همچنین کایتو با سابقه سالها فعالیت و تحویل موفق سفارشها به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد کایتو استفاده کنید.
کارشناسان بخش تولید محتوای کایتو تمام تلاش خود را میکنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد.
شما راههای مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در کایتو دارید. میتوانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه پهلو به پهلو، مطالعه نقد و بررسی و نقاط و قوت و ضعف محصول، ویدئوهای آموزشی و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید.
همچنین کایتو نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بیطرفانه در سایت نمایش میدهد که مطالعه آنها میتواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.
لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین میکند و تنها به دلیل خط تولید ارزانتر است که بسیاری از کالاها در چین تولید میشوند.
ثبت سفارش
ثبت سفارش در سایت کایتو بسیار ساده است. کافی است محصول مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کنید و سپس مراحل خرید را طی کنید. همه چیز واضح و سریع است.
اما اگر نیاز به توضیح بیشتری دارید؛ کافیست به صفحهی «راهنمای ثبت سفارش» مراجعه کنید. ما در این صفحه هم به صورت تصویری (مرحله به مرحله) و هم به صورت ویدیویی آموزش ثبت سفارش در سایت را توضیح دادهایم.
بله، کافی است که هنگام خرید از سایت، در بخش آدرس، آدرس شخص مورد نظر خود را بنویسید.
کالاهای دارای قیمت که در سایت کایتو با وضعیت «موجود» مشخص شده، در انبار کایتو موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد.
البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارشها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا میشود ولی در صورت امکانپذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف میشود.
همچنین در طرح تشویقی فروش شگفتانگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیفهایی بسیار ویژهتر نسبت به فروشهای ویژه عرضه میشوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارشگذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به «ناموجود» تغییر میکند و امکان سفارشگذاری وجود نخواهد داشت.
بله. فروشگاه کایتو به طور منظم قیمت محصولات سایت را کنترل و بهروزرسانی میکند. با خیال راحت خرید کنید.
این مورد بستگی به کالای مورد نظر و شرایط روز بازار دارد.
در صورتی که کالایی را میخواهید که روی سایت وجود دارد، اما «عدم موجودی» خورده و قابل سفارش نیست، با ما تماس بگیرید. ما سعی میکنیم آن کالا را برای شما فراهم کنیم.
بله. شما میتوانید با مراجعه به یکی از شعبههای فروشگاه کایتو سفارش خود را به صورت حضوری ثبت کنید و مبلغ آن را هم حضوری بپردازید.
برای مشاهدهی شعب و آدرسهای ما صفحهی «تماس با ما» را ببینید.
البته بهتر است جهت جلوگیری از مشکلات احتمالی، قبل از مراجعهی حضوری به صورت تلفنی با ما هماهنگ کنید.
ارسال سفارشات
شما مشتریان محترم میتوانید هنگام ثبت سفارش با انتخاب یکی از موارد زیر، روش ارسال دلخواه خود را انتخاب کنید.
- ارسال با باربری (پس کرایه)
- پیک موتوری (پس کرایه)
- تحویل در فروشگاه
- پست پیشتاز (پس کرایه)
- تیپاکس (پس کرایه)
ارسال تمام سفارشها به صورت پس کرایه است. در نتیجه هزینهی آن با توجه به میزان نزدیکی و دوری شما از انبارهای ما همینطور با توجه به حجم و وزن آنها تعیین میشود.
کایتو در نحوهی قیمتگذاری ارسال کالاها نقشی ندارد و در نهایت روش ارسال انتخابی شما (بابری، تیپاکس، پیک و…) تعیین کنندهی قیمت است.
بدیهی است که در صورت تحویل کالاها در فروشگاه کایتو، شما متحمل هزینهای برای ارسال و دریافت کالاهای خود نمیشوید.
بله. این امکان در فروشگاه اینترنتی کایتو برای شما فراهم است.
کافیست در آخرین مرحلهی ثبت سفارش، گزینهی «تحویل در فروشگاه» را انتخاب کنید.
سایر سؤالات
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه «پروفایل من» به صفحهای منتقل میشوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.
برای تغییر ایمیل یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کردهاید به info@kaito.ir ایمیل بزنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط میتوانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.
بله.
مشتریان محترم پس از خرید محصول مورد نظر، و در صورت عدم تطبیق سایز یا نارضایتی از محصول خریداری شده، به شرط مخدوش نشدن پلمپ/تگ/هولوگرام محصول، میتوانند حداکثر ۷ روز پس از خرید جهت تعویض و یا مرجوع کردن کالا اقدام نمایند.
برای این کار از طریق حساب کاربری خود به بخش سفارشهای قبلی مراجعه کنید.
کار راحتتر این است که روی لینک سفارشهای قبلی کلیک کنید.
همه روز به جز روزهای تعطیل رسمی، از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۹.